tisdag 9 augusti 2011

Snabb uppdatering

Hej nu var det ett tag sen jag skrev igen!!!Fy mig,men har haft så otroligt mycket att göra både på karriärsfronten och hemma.Vi tar PMI först,har startat två fanpagesidor där jag skriver om fitlineprodukter och hudvårdsprodukter,har bl a tävlingar också,bara att klicka på "gilla knappen" så är du automatiskt med i tävlingarna.Men mer om det finns att läsa i min blogg http://evamariesvensson.wordpress.com  .Nu till hemmafronten,har jobbat hela sommaren,dock haft en vecka sem kommer ta i september och det ska bli så skönt.Jag har skaffat mig en hund till,en liten taxkille som heter Maxi(Elmelts Cupido).En riktig terrorist och tå-gnagare,tur att han är så himlans söt =).Eller vad tycker du?Och det går väldigt bra med "storebror"Lilleman
dock kan lekarna bli lite för häftiga ibland men då får man stoppa dom och ha en "timeout".Kram Eva
Maxi <3
Lite skillnad på pojkarna =)

Och vila lite ibland.
Lite bus måste man ha

Inga kommentarer: